.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میرحسین اردیبهشت ماه به گیلان می رود

رئيس دفتر ارتباط مردمي ميرحسين موسوي گفت: موسوي در نظر دارد براي تدوين برنامه توسعه استان از كليه صاحبان ايده و انديشه بهره ببرد از اين رو از كليه انديشمندان خواستاريم كه ما را در اين راستا ياري كند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، رباني رئيس دفتر ارتباط مردمي ميرحسين موسوي در گيلان طي اولين نشست مطبوعاتي اين مركز دامنه علاقمندي نسبت به موسوي را از نيروهاي ارزشي تا اصلاح طلبان عنوان كرد و گفت: ميرحسين موسوي با نگاه جامعه نگرانه و وسيع ضمن لحاظ كردن اخلاق از همه نيروها بهره مي برد و بدين ترتيب ظرفيت جديد براي كشور ايجاد خواهد كرد.

وي در جهت ايجاد شفافيت بيشتر و ترسيم خطوط فكري موسوي از برگزاري سلسله سخنراني هايي از اول ارديبهشت تا پايان انتخابات در سطح استان خبر داد و تصريح كرد: ميرحسين موسوي در ارديبهشت ماه به گيلان سفر مي كند.

رباني گفت: انتظار ما از رسانه هاي عمومي و رسانه ملي اين است كه تلاش بيشتري براي گرم كردن انتخابات داشته باشند و با توجه به اهميت ميزان مشاركت در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري انتظار مي رود كه رسانه ملي به طور جدي تر وارد صحنه شود و براي راي حداكثري تلاش كند.

وي افزود: موسوي در نظر دارد براي تدوين برنامه توسعه استان از كليه صاحبان ايده و انديشه بهره ببرد از اين رو از كليه انديشمندان خواستاريم كه ما را در اين راستا ياري كند.

دكتر اسماعيل ملك اخلاق سخنگوي دفتر ارتباط مردمي موسوي در گيلان ضمن تشريح مواضع وي گفت: دولت موسوي يك دولت اخلاقي و مردمي است كه از هياهوها و تبليغات به دور مي باشد دولتي كه اقتدار را ابزار خدمت معرفي مي كند.

وي افزود: ايجاد رضايتمندي اجتماعي بدور از هر گونه فضاسازي هاي عوام فريبانه و عوام فريبي هاي سياسي براي اين دولت حائز اهميت است.

ملك اخلاق ادامه داد: بايد در فضاي رقابتي جديد از هرگونه بدرفتاري هاي سياسي و فضاسازي منحرف گونه دوري كنيم.

سخنگوي دفتر ارتباط مردمي موسوي گفت: سياست خارجي علمي و حرفه اي كه از يك دولت متخصص انتظار مي رود همچنين روابط نزديك با همسايگان، تنش زدايي در سياست خارجي و ورود به جهان امروزي از سياست هاي خارجي اين دولت است.

وي خاطرنشان كرد: وي در طول بيست سال گذشته در صنعت مشاوره و در بخش هاي مختلف نظام از جمله تشخيص مصلحت، ستاد انقلاب فرهنگي و مشاوره دولت خاتمي حضور داشته اما نقش وي در صنعت مشاوره بازخواني خوبي نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.